Para Para Para

24 Ekim 2009 Cumartesi

Çok fakirim lan! Ben fakir olduğum gibi arkadaşlarımın da çok büyük bir kısmı fakir. Hiçbiriyle görüşemiyoruz bu yüzden. Karşılıklı Feysbık’tan birbirimize hindistancevizi ağacıyla tavuk yolluyoruz (paradise island muhabbeti). Eve hapsolduk!
Geçen sene miydi neydi 3 tane sıpa site açmıştı tatile gitmek istiyoruz ama paramız yok bize yardım edin diye. Hacı bizi tatile gönder kampanyası gibi bir şeydi. Bizde mi yapsak ki?
Misal: Sevgili arkadaşlar 20’li yaşlarının başında, gençliğinin baharında 3 sağlıklı genciz. Akranlarımız gibi gezmek, eğlenmek, içmek zıçmak istiyoruz ama paramız yok. Haydi pamuk eller cebe!
Yada şöyle de olabilir: Dün gece çok güzel bir rüya gördüm evin aşşasındaki tekelden 100 kontör almış arkadaşlarımı araya araya otobüs durağına yürüyordum. Azıcık bekledikten sonra taksim otobüsü geldi. Felekten bir gün çalmak için yola koyuldum. Taksim’e vardığımda hepsi benim gibi zengin arklarımla buluşup elbette önce bambi’ye uğradık tam 5’er adet (oha) ıslak hamburger yaratığıyla karnımızı duyurduktan sonra dünyaları içmek ve sapıtmak üzere nevizadeye filan aktık. Uyandığımda bunların hepsinin bir rüya olduğunu fark ettim zira bunların hiçbirini yapacak param yoktu. Hatta parasızlıktan vizyonum da daralmış rüyamda bile kontörlü telefon kullanıp, belediye otobüsüne biniyordum.
Allam nolur ya bizim de paramız olsun artık çek al bizi bu hayattan!
Süphaneke dinimiz amin…

15 yorum:

gözde insanı dedi ki...

Özledim teninin kokusunu özledim
özledim sımsıcak nefesini özledim
özledim sohbetini bebişimi özledim
gelmedin göz bebem, can yoldaşım gelmedin..

gözde insanı dedi ki...

uzun zamadır hasret kaldım yüzüne..
muhatacım inan senin bir tek sözüne..
kadın satsam,uyuşturucu satsam ex atsam yüzüne
dönermiyiz yine eski günlere?

gözde insanı dedi ki...

hasretinden kaburgalar eskittim..

gözde insanı dedi ki...

hani sen hep benimdin şimdi nerdesin nerde?

gözde insanı dedi ki...

bu gece gel yarın istersen yine git
hatta unut ne varsa verdiğim al götür öyle git

bezgin bekir dedi ki...

Söyle buldun mu?
Aradığın torbacıyı söyle?
Yoksa parasızmısın sen yine?
Benim gibi boynubükük gözü yaşlı
Tek başınağğğ

gözde insanı dedi ki...

iki küçük kol düğmesi gibiyiz bebişim..

bezgin bekir dedi ki...

Belki gelmem
Gelemem 5 Dakika bekle,
Bi sigara iç ÖYLE GİT

gözde insanı dedi ki...

torbacının gücü torbanın çekim gücü bence..

bezgin bekir dedi ki...

İki küçük göt lalesiii
Aynı parasızlık
Hikayesii
İki düğme iki ayrı saksıda
Bizim gibi
Ayrı yoldaa

gözde insanı dedi ki...

ama kopuktu koptuktu zincir..olduramadım..

gözde insanı dedi ki...

ay sonu olunca sustururm herkesi herşeyi..
gelir bozuk paralarımın toplanma saati..
usul usul bakarım halının altına,çantama..
bitsin bu işkence gel meslek değiştirelim sinem..

bezgin bekir dedi ki...

Ot satmak kolay değil
Utanılmaz otsatmaktan
Gün gelir Call center da çalışmayı da özlersin
Alacaklılar sarar tatsızca dört yanını
Biranda

ffuullii dedi ki...

ay bebişim kıyamam sana.
sayısal lotodan para çıkarsa bi kısmını sana bağışlayacam.
dua et çıksın :)))

bezgin bekir dedi ki...

ederim bebişim..etmemmi

Yorum Gönder