Eğer Curling Bir Sporsa

28 Şubat 2010 Pazar

Efenim bildiğiniz gibi bu günlerde Vancouver’da 2010 kış olimpiyatları yapılmakta; gayet spor sevmez bir kişilik olarak zaping yaparken 2,5 saniye kadar bakıyorum yarışlara. Geçende kanımca dünyanın en amaçsız sporu olan Curling e denk geldim sayın okuyucu, 2 kişi karşılıklı olarak buz üzerindeki bir diski dürtüyolar; yok yok diski değil yeri dürtüyorlar ve diski bir çemberin içine sokmaya çalışıyorlar felan…. Diğer kurallarını tam olarak anlamadım ama genel konsept bu.

Lan eğer Curling bir sporsa başka neler uluslararası platformda spor olarak kabul edilebilir diye düşündüm. Şöyle bir liste çıktı:

-İstanbul’da metrobüse binmek
-Oturduğunuz koltukta kegel egzersizi yapmak
-62’den tavşan yapmak
-Eminönü alt geçidinden Kadıköy vapur iskelesine koşu (engelli yarış ve uzun atlama)
-Sıkışmış kavanoz kapağı açmak
-Perde takmak (takım oyunu olarak)
-İçilen 4 biradan sonra 15 kişi uzunluğundaki tuvalet kuyruğu beklemek
-Bostancı’dan Taksim’e otobüste ayakta gitmek (evet benim arabam yok)
Başka öneriniz varsa beklerim…

Not: Ayrıca eğer varsa Turkiye Curling Federasyonu’na şimdiden saygılarımı sunarım.

1 yorum:

Tolga Ayıklar dedi ki...

Koltukta kegel egzersizi - respect!
Sıkışmış kavanoz kapağı açmak - Kuzum siz hâlâ güçle mi açmaya çalışıyorsunuz? Alırsınız elinize bir adet uyduruk bıçak, kapağın kenarından camla kapak arasına birazcık sokarsınız, hafifçe kendinize doğru ya da dışarı doğru - hangi fezâ boyutundaysanız, çekersiniz, fışş diye bir ses gelir... Nedir o? Sıkışmış hava dışarı çıkar, aha bir çevir hele! Oooo çok güçlüymüşsün be kanka ;)

Yorum Gönder