Biz büyüdük ve kirlendi dünya

15 Kasım 2009 Pazar

Kafama takılan bir mevzuu var. Halley hastası bi insanım ben ama şu anda salonumuzdaki sehpanın üstünde 10'lu paketinde duran ve Halley olduğunu iddia eden cisim kesinlikle 6-7 sene evvel yediğim canımın içisi, bebişim bisküvi değil. Tadı bariz bi şekilde değişmiş, ufalmış, paketini yırttığınızda gelen mükemmel beyaz cıvık materyal (marshmallow) kokusu yok.
Buradan Ülker yetkililerine sesleniyorum. Senelerdir ürünlerinizi sağ sermaye, sol sermaye demeden kaypakça tüketen şerefsizin önde gideni hatta bayrak sallayanı bir kişiyim, Halleyimi geri verin lan! Bu Halley filan değil; iki ısırıkta bitiyor, tadı da bir değişik. Hatta geçende yedim Hanımelleri’de bozmuşunuz. Onları da böl ve yönet politikasıyla önce farklı farklı ambalajlarda sattınız; şimdi de kocaman kocaman yapıp dejenere ettiniz. Eski haline çevirin lan çocuklumun püsküütlerini zaten 3-5 tane modeliniz vardı o zaman onları da bozmayın bakın Eti’nin kakaolu püsküütüne bozdu mu hiç kendini senelerdir aynı lezzette. 58 çeşit Biskrem yapçağınıza 3 tane püsküütü adam gibi yapın.
Burda bir sözüm de Mc Donalts a; sen ki bizim ilk göz ağrımızdın…Yazıklar olsun! Bic Mac mi lan o! Boyuta bak, kıç kadar çok afedersin. Ben kanaryama veririm lan onu yesin diye, adam mı kandırıyosunuz. İsyan ettirdiniz sonunda!
Şimdi adam olun! Bu da Ülker ve Mc’ e verdiğim son ayar olsun.
Daaalın şimdi!

8 yorum:

ffuullii dedi ki...

kesinlikle katılıyorum. ülker çikolatalı gofrette bit kadar kaldı.

gözde insanı dedi ki...

oha sinem..ben de son zamanlar senin başlığın tadında düşünüyodum hatta msn iletime bile yazmıştım bugün..bolgunu açında şok oldum bebeyim..ne kadar ortak yönümüz var :P

bezgin bekir dedi ki...

sanırım bir hareket başlatıyorum buradan..
ben de isterdim sosyalizmi yayayım ne bileyim devrim filan yapayım ama benim davam da bu çükopirens, çikilop felan..

jokerler dedi ki...

abi bu harekette ben de yanındayım. benim de ülkere edecek iki lafım var! sayın ülker; kırmızı büyük paketteki hanımeller asorti büsküütünün içine, üstüne şeker serpiştirilmiş, dikdörtgen ve görece sert bir püsküüüt koyuyorsunuz. ben o püsküütün hastasıyım. ama bi tek onu yiyebilmek için koca asortiyi almak zorunda kalıyorum. hadi ona da tamam da, bu püsküütü bazı asorti paketlerinin içine koymuyorsunuz bile. bana kalsa o püsküütü ayrıca paketleyin. ben alırım eşşekler gibi. tmm sizi de annıom belki pek seveni yok ondan yapmıosunuz. ama en azından asortinin içine belli bi sayıda koy a.q.un. 3 mü 3; 5 mi 5... koskoca ülkersin, niye bir standart tutturmuyorsun kardeşim?

jkrler adına I.A.

bezgin bekir dedi ki...

bende hastasıyım o şekerlilerin...abi birleşelim yaa...

gözde insanı dedi ki...

ben de ben de !! meğer ne çok seveni varmış :S

ffuullii dedi ki...

ben ülker'e mail atmıştım asorti'deki çeşitleri ayrı ayrı paketleyin diye. bana cevap gönderdiler.ben özellikle ortası marmelatlı olan için mail atmıştım. piyasa araştırması yapmışlar o şekilde başarılı olamayacakları çıkmış. ayrı paketlemeyi düşünmüyorlarmış. isterseniz sizde mail atın belki baskı hissederler.

jokerler dedi ki...

piyasa araştırmalarını güvenilir insanlara yaptırmamışlar bence. ne biçim satar öyle yapsalar. o şekerlilerden ve ortası çiklatalılardan ayrı satılsa deliler gibi almazsam şerefsiz olayım!

Yorum Gönder