Kız üniversiteli abi..

18 Kasım 2009 Çarşamba

5posta da Londra'da call girllük yapan bir üniversiteli hatunun blogunun linki vardı en son. Hatun bi süre çalışıp para biriktirip kazandıklarını eğitime yatırmış. Lan nası oluyor da oluyor böyle şeyler diye bi kaç sayfasını okudum blogun. Oluyomuş basbaya. Sonra derin düşüncelere daldım. Lan ben 3 gün parasız kaldığımda maksimum call center da mı çalışsam die düşünürkene elin Londralısı callgirl oluomuş. Acaip şeyler anlatıyor kız, hiç de gocunmuyo, kader kurbanı triplerine girmio. Benim okuduğum yere kadar da bayaa eğlendiğini farkediyorum bu işten. Sonra bir kaç arena programı görüntüsü geliyor gözümün önüne gizli kameraya yakalanmış bir "kadın taciri" pazarlık yapıyor; müşteri taklidi yapan gazeteci kızın nası olduğunu soruyor. Söyle bir yanıt veriyor kadın taciri: "Kız üniversiteli abi!". Demekki üniversiteli, kültürlü kız fenomeni Avrupa'da da revaçta. Lan ben bu arena yüzünden "tacir" sözcüğünü çok fena bişi sanıyodum. Hatta babamın da bir tacir olduğunu öğrenince çok üzülmüştüm. Puşt gibi bişi zannediyodum taciri. Neyse konumuza dönelim.

Lan üniversite mezunu bi kişi neden niye, nası böyle birşey yapar diye düşünürkene şöle bi cümle okudum:

"At university, I studied a wholly academic humanities subject useless to the world at large. Given the choice of prostitution, temping or copywriting - the occupations in London which seem to be constantly hiring - I opted for this. Eventually."

OB masterı yapmakta olan bi kişi olarak bi an tüylerim ürperdi lan! Konfor alanım sarsıldı.. Sonra geçti...

3 yorum:

gözde insanı dedi ki...

3. opsiyon da çıktı simen..bilemiyorum artık..nıhahahaha :D

zull dedi ki...

bayılıyorum.

bezgin bekir dedi ki...

neye? üniversiteli ye mi?

Yorum Gönder