Statistical Depression

10 Nisan 2010 Cumartesi

Daha önceden yazdım mı bilmiyorum ama ben matematiksel anlamda hakkaten bir angutum. Simen kuluma bu sene ne ızdırap çektirsem diye düşünen sevgili rabbim başıma bir istatistik dersi sardı ki hayata küstüm. Izdırap 101 kodlu dersimiz yaklaşık 6-7 haftadır filan devam ediyor. Önceden acık da olsa konuya aşina olan ben derste sadece tahtaya yazılan bazı bitakım sembolleri defterime geçiriyor; hocanın yüzüne anlamsız anlamsız bakıyorum. Fakat malesef herif beni iplemiyor; coşarak taşarak dersi anlatıyor arada bize bakıp yüzündeki dungeon master ifadesiyle acımasızca gülümsüyor. Sonra arkasını dönüp bi kaç formül daha yazıyor ve bu ders asla ama asla zamanında bitmiyor. Geçen hafta hepimizi 3 saat filan sınıfa kapattı; 20 küsur yaşında kazık kadar adamlar altımıza işeyecektik. Sanırım fantezilerinde bizi sınıfa kitleyip günlerce istatistik anlatmak filan yatıyor.

Ha bu kadar anlatmaya ben anlıyor muyum? Elbette hayır….Belki tahtaya yazdığı formüllerin neyin formülü olduğunu anlasam tamam ama yok onu da anlamıyorum.
Haftaya sınav yapacakmış…hadi bakalım…
O değil de ki kare ne olm?

1 yorum:

ffuullii dedi ki...

ben üniversitedeyken bizim istatistik dersine ODTÜ'de uzay istatistiğinde doktora yapmış bi hoca giriyodu. kadın artık istatistiği o kadar aşmıştı ki bize anlatırken biz anlamayınca bize uzaylı gibi bakıp "BUNU NASIL ANLAMAZSINIZ!!!" diye söyleniyodu. anlamıyoruz işte... aannnlllaaammmııyyoorrruuuzzzz...
P.S: Nurdan'ın sevgilisi İstatistik mezunu biliyosun di mi??

Yorum Gönder