Sex Sells!

2 Temmuz 2009 Perşembe

Naber gençler? İyilik sağlık nossun. Yarın işteki son günüm olacağı için kasmıyorum erken yatayım, uykumu alayım diye.
Bloguma bi bakayım dedim. Lan abi hakkaten kimse okumuyo ! Hatta iki gözümün çiçeği sevgilim olacak terbiyesiz bile girmemiş. Yani tamam çok büyük bir popülarite beklemiyodum ama lan bu kadarı da ayıp oluyo yani. Müzik felan da koydum; pavyona çevirdim sayfayı!

Neyse okunsun diye ayşe armanvari yaklaşımlarda mı bulunsam acaba? Ayıpçıl hikayeler filan mı anlatsam. Bi arkadaşımın başına geldi diye kendi hikayelerimi başkalarına mı mal etsem yada kendi hikayelerimi mi başkalarının ağzından anlatsam.
Bir ayşe arman olamam…olamam abi..bu konuya değinmek bile istemiyorum. Sanırım sadece ayaklarıyla insan öldürebilir kendisi hatta ayakları bağımsızlığını bile ilan edebilir.
Ayıpçıl hikaye anlatmaca olayı da bana ters, ben ole genital konulara inemem. Ayıp lan ne o ole feriştah gibi. Zaten en son birebir başımdan geçen en genital hikaye sokakta sevişirkene kitlenmiş 2 dene köpecik görmem. Köpekten 62 olmuştu garibanlar içim fena oldu.
Kısacası benim gibi içinde bir Hamza barındıran bir kişi için “sex sells” konsepti olmuyo…
Hamza diyorum abi...ilginç değilim ben lan!Ondan okumuyosunuz biliyorum.




Reblog this post [with Zemanta]

2 yorum:

jokerler dedi ki...

ben okuom lan seni:))

bezgin bekir dedi ki...

eywallah bebişim :D

Yorum Gönder