Time goes by so slowly

26 Mayıs 2009 Salı

Bloga Hintli girmiş lan! Aneem meşur mu oluom lan yoksa. Bu arada Hinli arkadaş! "Namaste Bebişim!". Orda saat kaç şimdi.? Bu soru son zamanlarda hayatımın çok büyük bir kısmını kaplamaya başladı. Sevdiceki Amarıga'ya yolladığımdan kelli böyle. Sabah kalkıyorum 7.00 de (am) direk bilgisayarımı açıyorum. İşe gitmeden o arada konuşabiliyoruz bir de akşamüzeri 4.oo gibi (pm:). Fakat hala bu saat farkı olayına aklım eremedi; kafam da almıo. Nası oluo lan?. Yani nası olduğunu coğrafi olarak biliom da reel anlamda nasıl oluyorda oluyor yani. Bence 21. yüzyılda hala saat farkı gibi şeylerin yaşanması çok yanlış. Bi çözüm getirilmeli yaane (sarışın değilim ben bu arada)

Demem o ki insanın sevdiğiyle arasına mesafelerin yanı sıra bir de saat farkının girmesi çok fena. Sanki iki ayrı galakside yaşıyor gibiyiz. Orada gündüz burada gece, orda zenci var burada yok falan. Matematiksel anlamda tam bir dangoz olduğum için blogun altına 2 saat koydum biri O'nun olduğu yerin diğeri buranın zamanını gösteriyor..Tek ortak noktaları ikisinin de çok yavaş ilerlemesi.

Hem ben daha zaman kavramına bile bir anlam verememiştim ki...Nası tanımlayabileceğini. Hissedemiyorsun ama geçiyor gidiyor biliyorsun. Dur Vikipedi'ye bakim...Baktım diyor ki: "Zaman, ölçülmüş veya ölçülebilen bir dönem, uzaysal boyutu olmayan bir kontinyum."..Hee sağol be anam..Çok yardımcı oldun valla. Böle kontinyum şeylerle uğraşamıcam..Nese can eriği kadar beynimi bunlarla yormayayım. Saat burda 10 orada iki neyse yatayım ben. Belki karga bokunu yemeden konuşabilirm iki gözümün çiçeğiyle

0 yorum:

Yorum Gönder