Ben imkansız aşklar için yaratılmışım....

31 Mayıs 2009 Pazar

Bu gece sizinle aramda çok uzun bir mesafe olmasa da aslında benden çook uzaklarda olan bir şeyden bahesedeceğim....Onu özlüyorum, o kadar özlüyorum ki sevgili okur bir atı bile özleyebilirim. Biliyorum o çok yakınımda, mutfağımdaki dolapta ama ona erişemiyorum....

O... Fiskobirlik fındık ezmesi... Diyet yapmalıyım...çağırma beni noolur, bihterleşme...


Dün gece rüyamda gördüm hatta..Kocaman bir dilim ekmeğin üstüne sürüp yiyodum seni yanında sıcacık çayımla. Sonra bir dilim bir dilim daha. Ani şeker yüklemesinin beynime doğru yükseldiğini, vücudumu manasız bir enerji ve mutluluğun sardığını hissettim.

Kan ter içinde uyandım...Herşey bir rüyaymış. Kalktım mutfağa yürüdüm emin adımlarla...Buz dolabına yöneldim..Bi bardak su doldurup içtim...

0 yorum:

Yorum Gönder