Karga Karga Gak Dedi….

6 Haziran 2009 Cumartesi

Crow atop a telephone poleImage by jessicafm via Flickr

Dün cep telefonum acı acı çalmaya başladığında iş yerindeydim. Aslında telefonum acı acı filan da çalmadı. Sadece bu kalıbı cümle içerisinde kullanmak istedim; yoksa telefon melodim gayet neşeli (Lucid Dreams). Neyse konumuz bu değil; ekranda “Abim” yazısını görünce boktan bir durum olduğunu hemen anladım. Yanlış anlaşılmasın canım biraderimi çok severim ama beni asla hayırlı bir iş için aramaz. Üç seçenek vardır:
1. Bana iş kakacak
2. Süper saçma ve alakasız bir soru soracak.
3. Anneme bir şey oldu. Tabi ki bu en korktuğum seçenek.
Açar açmaz “Müsait” misin dedi- ki genelde demez, “Evet, müsaitim . Nooldu?” dedim-ki genelde demem. “Kızım ananı karga gagaladı! Naapmamız lazım bu durumda ?” dedi. Birkaç saniye kendimi tuttuktan sonra manyak gibi gülmeye başladım. Olayın özü şu bizim valide markete giderken sayko bir karganın saldırısına uğramış, kafadan birkaç gaga darbesi yemiş. Bu durum küçücük ailemizde bir infial yarattı. Zira arı sokması, köpek ısırığı, kedi cırmalaması gibi muhtelif hayvansal tacizler konusundaki dağarcığımız maalesef karga gagası konusunda yetersiz kalıyordu. İnternete baktım “Karga gagalaması” diye aratınca ne alakaysa dini siteler çıkıyor. Böyle de bir açık var demek ki internet aleminde. Buradan da böyle bir hizmetimiz olsun.
Efem şöyle herhangi bir uçan mahlukatın saldırısına uğradığınızda en yakın mümkünse “özel” hastaneye gidiyorsunuz. Doktur bey gagalanan veyahut cırmalanan yerlere batikon döküp size tetanos aşısı yapıyor. Sonacıma bu hizmet için 50 TL ödüyorsunuz. Bu kadar. Kuş gribi yada kuduz tehlikesi falan da yokmuş bu arada.
Yalnız bu aralar kargalardan biraz uzak durmakta fayda var zira bugün Bostancı semalarına 2 martı ve bir kırlangıcı önüne katıp kovalayan tek bir karga gördük. Üreme mevsimi mi, çıldırma mevsimimi anlayamadım. Yada hayvancağızlar “lan zaten 100 küsur sene yaşıyorum, ilişmeyin tillahınızı ..krm” gibi kurtlar vadisimsel bir sürece giriyorlar.
Kısacası bu aralar kargalardan uzak durun, benden size dost tavsiyesi.





Reblog this post [with Zemanta]

0 yorum:

Yorum Gönder